Bedankt voor het inschakelen van Basic voor uw Alimentatie incasso.

 

Hoe ziet het incassotraject er verder uit?

Onze incasso specialist zal zich straks aan je voorstellen met je inloggegevens van het klantenportaal waarin je 24 uur per dag en 7 dagen per week inzicht hebt in de status en voortgang van je dossier.

Ondertussen willen wij je vragen de volgende stukken en informatie te verzamelen

  1. Het convenant en of de beschikking.
  2. Het ouderschapsplan indien van toepassing.
  3. Een overzicht van de totale vordering.
  4. Zijn de maandbedragen geïndexeerd.
  5. Een betalingsbewijs van de laatste betaling.
  6. De reden waarom volgens u niet betaald wordt.
  7. Details over uw ex partner waaronder bronnen van inkomsten.

Voor een optimale behandeling van uw vragen verzoeken wij u deze via het systeem in te dienen.

Indien u ervoor heeft gekozen de adminstratieve handelingen door de incasso specialist te laten uitvoeren zal deze alle punten met u doornemen

De incassopartner neemt alle punten met u door en zal de stukken en informatie invoeren